| 000 | 02097nam a2200241 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 151117s2011 sp g glg | ||
| 017 | _aVG 634-2011 | ||
| 020 | _a9788498653854 | ||
| 080 | 1 | _a82T-G | |
| 100 |
_aChékhov, Antón _eaut _918194 |
||
| 240 | _aChaïka / Diadia Vania | ||
| 245 | 0 |
_aA gaivota. O tío Vania _c/ Antón Chékhov |
|
| 250 | _a1ª ed. | ||
| 260 |
_b: Galaxia _c, 2011 _aVigo |
||
| 300 |
_a232 p. _c; 21 cm. |
||
| 490 | 0 |
_aBiblioteca ESAD Textos _v;9 |
|
| 505 | _aSección: Teatro en galego | ||
| 520 | 3 | _aDúas obras fundamentais do dramaturgo ruso Antón Chékhov Escrita en 1896, "A gaivota" é a primeira das obras de Chékhov que son xeralmente consideradas obras mestras do dramaturgo e escritor ruso. Céntrase nos conflitos románticos e artísticos de catro personaxes: a inxenua Nina, a anteriormente gloriosa actriz Irina Arkádina, o dramaturgo experimental Konstantín Trepliov, fillo de Irina, e o famoso escritor Trigorin. Pola súa banda, a acción de "O tío Vania" ten lugar na herdade de Serebriakov, á que acababan de chegar para residir nela o profesor retirado Serebriakov e a fermosa Elena, a súa segunda esposa. Antes diso, na herdade non existía outra cousa que o traballo arduo de Sonia e o tío Vania, en compañía da nai deste e de Teleguin. Todo ese traballo tiña como fin que Serebriakov puidese obter unha renda decente. A dramática de Antón Chékhov hai que situala nun momento de transcendentais cambios, que en Rusia supoñen o tránsito da sociedade rural a unha sociedade urbana na que se deixa sentir o pulo do capitalismo e dos procesos de industrialización. Os seus personaxes habitan mundos que se derruban e, como consecuencia, sofren penosos conflitos internos cando a realidade que habitan vai derruíndo as expectativas que configuran o seu mundo interior. Como un dos panos de fondo, o mundo da arte e as súas pequenas miserias, que Chékhov tan ben coñecía. | |
| 700 |
_aAndrade Grande, Perfecto _9213813 |
||
| 700 |
_aRodríguez González, Norma _943440 |
||
| 997 | _e2 | ||